Neurológia

Az ország egyik legkiválóbb ideggyógyászát, neurológusát dr. Ertsey Csabát, a Magyar Fejfájás Társaság Elnökét tudhatjuk a kollégáink közt.

Leggyakrabban fájdalom szindrómákkal, fejfájással, derékfájással végtagfájdalommal, eszmélet vesztés után, zsibbadással, mozgászavarral, Parkinson kórral, beszédzavarral, eszmélet vagy látászavarral keresik fel pácienseink ambulanciánkat. Betegeink többsége egyszerű vagy komplikált migrén miatt szenved. Ritkábban epilepszia, sclerosis multiplex gyanúja vagy gyulladásos, illetve neuropáthia miatt érkeznek pácienseink. Kivizsgálásukhoz a nagyon alapos kórelőzmény, anamnesis felvétel mellett az alábbi vizsgáló eljárásokkal rendelkezünk – nyaki és koponya ultrahang, nyaki, egyéb testájékot érintő és koponya gerinc röntgen, mely az országban egyedülálló módon teljesen digitalizált, nagyobb felbontó képességű és csökkent sugárterhelést jelent. CT, MRI, EMG, ENG vizsgálatokkal tudjuk kiegészíteni a pontos diagnózishoz jutás folyamatát.

Vizsgálatok / Árak

Fejfájás ambulancia
eggyakrabban fájdalom szindrómákkal, fejfájással, derékfájással végtagfájdalommal, eszmélet vesztés után, zsibbadással, mozgászavarral, Parkinson kórral, beszédzavarral, eszmélet vagy látászavarral keresik fel pácienseink ambulanciánkat. Betegeink többsége egyszerű vagy komplikált Migrain miatt szenved. Ritkábban epilepszia, sclerosis multiplex gyanúja vagy gyulladásos, illetve neuropáthia miatt érkeznek pácienseink.
Árak
  • Neurológiai első szakorvosi vizsgálat:  22 000 Ft
  • Neurológiai kontroll szakorvosi vizsgálat: 18 000 Ft

Felhívjuk kedves Pácienseink figyelmét, hogy az árlistában nem szerepel minden szolgáltatásunk, valamint szolgáltatásaink árai a kezelés folyamán, a kiegészítő vizsgálatok miatt, módosulhatnak. A pontos árakról ügyfélszolgálatunkon, illetve személyesen rendelőink recepcióján érdeklődhetnek. Megértésüket köszönjük! </p>

Ügyfélszolgálat:
E-mail: info@swissclinic.hu

Rendelési idő és időpontfoglalás: +36 1 225 0566
Email: info@swissclinic.hu
Cím: Swiss Prémium Egészségközpont, 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 08:00-20:00-ig

PARKOLÁS, MEGKÖZELÍTÉS

Ügyfeleink részére rendelőnk mélygarázsában biztosított fizetős parkolóhely. Az épület mélygarázsába az Istenhegyi út, vagy a Németvölgyi út felől érkezve lehet behajtani.

Megközelítés tömegközlekedéssel:

61-es; 17-es villamos – Nagyenyed utca megálló (1 perc séta)
M2 Déli Pályaudvar - (4 perc séta)
59-es villamos - Kék Golyó utca (1 perc séta)