Pulmonológia

Szakembereink a légutak megbetegedésének komplex kivizsgálása során feltárt betegségeket változatos módon tudják kezelni. (légzés funkció, allergia vizsgálat vérből vagy Prick teszttel, pletizmográfia, mellkas röntgen (MRTG), CT, MRI, bronchoszkópia – hörgő tükrözés). Milyen tünetekkel forduljon tüdőgyógyászunkhoz vagy belgyógyászunkhoz? Fulladás, nehézlégzés, elhúzódó köhögés, fokozott köpet ürítés, mellkasi fájdalom, fogyás, kemény nyaki duzzanat esetén a komplex kivizsgálás igen fontos, személyre szabottan egy megjelenéssel tudjuk végrehajtatni ezeket, elkerülve, hogy felesleges vagy értelmetlenül drága vizsgálat történjen.

Rejtélyes betegségek mint asthma, tüdő embólia, és tüdőrák tartoznak érdeklődésünk középpontjába. Az alvászavarok okaként jelentkező apnoe ellátásában is nagy tapasztalattal bírunk. A COPD – krónikus aspecifikus légúti betegség, mely nehézlégzést okoz illetve a reflux betegség miatt kialakult fokozott köhögés és váladék képzés igen összetett kivizsgálást és nagy szakértelmet igényel a kezelés során.

Spirometria, légtésfunkciós vizsgálat
A légzésfunkciós vizsgálat (spirometria) a tüdőbetegségek diagnosztikájában és nyomon követésében rutin vizsgálatnak számít. A légzésfunkciós vizsgálat spirometria teljesen fájdalommentes és előkészületet nem igényel. A légzésfunkciós vizsgálat alkalmas a tüdőszövet állapotának vizsgálatára, megmutatja, hogy mekkora mértékű az esetleges tüdőkárosodás.

Tüdőröntgen
A mellkas-felvétel olyan röntgenfelvétel, melyen a mellkasi szervek - elsősorban a tüdők, a szív, a nagyerek, a bordák és a rekeszizom - árnyéka és e szervek bizonyos eltérései ábrázolódnak. Így például a tüdőgyulladás, tüdődaganatok, TBC, tüdőtágulat, mellkasi folyadékgyülem, szívbetegség következtében kialakuló kisvérköri pangás, légmell, stb. A legmodernebb digitális röntgent használjuk melynek nagy előnye, hogy az ismételt felvételek száma drasztikusan csökken ezzel megkímélve a pácienseket a fölösleges sugárterheléstől.
Árak
Pulmonológiai szakorvosi vizsgálat: 16 250 Ft

Felhívjuk kedves Pácienseink figyelmét, hogy az árlistákban nem szerepel minden szolgáltatásunk, valamint szolgáltatásaink árai a kezelés folyamán, a kiegészítő vizsgálatok miatt módosulhat. A pontos árakról ügyfélszolgálatunkon, illetve személyesen rendelőink recepcióján érdeklődhetnek. Megértésüket köszönjük!

Ügyfélszolgálat:
E-mail: info@swissclinic.hu

Tüdőgyógyászat rendelési idő

Kedd: 17.00 – 19.00

Időpontfoglalás: +36 1 225 0566
Cím: Swiss Prémium Egészségközpont 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.

Ügyfélszolgálat, Előjegyzés
Email: info@swissclinic.hu

PARKOLÁS, MEGKÖZELÍTÉS

Ügyfeleink részére rendelőnk mélygarázsában biztosított fizetős parkolóhely. Az épület mélygarázsába az Istenhegyi út, vagy a Németvölgyi út felől érkezve lehet behajtani.

Megközelítés tömegközlekedéssel:

61-es; 17-es villamos – Nagyenyed utca megálló (1 perc séta)
M2 déli pályaudvar - (4 perc séta)
59-es villamos - Kék Golyó utca (1 perc séta)