Táv-Doktor - telefonos konzultáció

Mikor vehetem igénybe a Táv-Doktor szolgáltatást?

Új, Táv-Doktor szolgáltatásunkat bármilyen panasszal igénybe veheti. Hívja call centerünket ahol tájékozódhat afelől, milyen szakorvosi vizsgálatok érhetők el klinikáinkon. Amennyiben ezek között megtalálja az Önnek megfelelőt, és szeretné a szakorvosunkat esetleg korábbi leleteiről tájékoztatni, vagy az elváltozásáról fényképet küldeni, ezt megteheti az info@swissclinic.hu e-mail címen, a foglalást követően, minél hamarabb (hogy legyen időnk az információt a megfelelő szakorvoshoz eljuttatni).
Orvosaink elérhetősége percről-percre változik, friss információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz! +36 1 225 0566 hétfőtől péntekig 8-20-óráig.

A Táv-Doktor szolgáltatás nem teljesen egyenlő a személyes szakorvosi konzultációval

Felhívjuk figyelmét, hogy mivel a telefonos szakorvosi konzultáció és tanácsadás során szakorvosunknak nincs lehetősége fizikális vagy eszközös vizsgálatokat végezni, így nem tud a szakorvosi vizsgálat szempontjából minden lényeges, apró körülményt megismerni. Ezért telefonos szolgáltatásunk a személyes szakorvosi vizsgálattal nem teljesen egyenértékű. Abban az esetben, ha a továbbiakban szakorvosunk személyes (pl. eszközös) vizsgálat elvégzését is indokoltnak tarja, közölni fogja ezt Önnel.

A Táv-Doktor szolgáltatás működése

1. Bejelentkezés
A Táv-Doktor szolgáltatás kizárólag +36 1 225 0566-os ügyfélszolgálati telefonszámunkon történő bejelentkezés után vehető igénybe!
2. Az időpont egyeztetése
Az időpont egyeztetésekor ügyfélszolgálatunk rögzíti az adatait. Amennyiben tudunk megfelelő szakorvost javasolni Önnek, abban az esetben díjbekérőt küldünk ki az Ön e-mail címére. Fizetés után tudjuk a szolgáltatást befoglalni önnek. Szerződött ügyfeleink egy nagy csoportja ügyfélkártyája terhére veheti igénybe a telefonos tanácsadást, így rögtön időpontot is kap. A díjbekérő átutalása után ennek fotó bizonylatát küldje meg az info@swissclinic.hu e-mail címre és hívjon minket az időpont egyeztetés miatt. (Bővebben lásd „díjszabás”, „fizetési feltételek”). A sikeres időpont egyeztetést követően, megerősítő üzenetet küld rendszerünk az Ön által megadott telefonszámra.
3. Elküldheti korábbi leleteit
Korábbi leleteit, panaszairól készített fényképeit (kiütések, elváltozások stb.) a telefonos időpontfoglalás után azonnal küldje el az info@swissclinic.hu-ra. Kérjük, hogy minden leletét egy e-mailbe összeszedve küldje meg nevének és születési dátumának megadásával a tárgy rovatban.
4. Orvosunk felhívja Önt
A telefonhívást az előzetesen egyeztetett időpontban a Swiss Medical orvosa kezdeményezi az Ön által megadott telefonszámon. 10 percen belül 3 alkalommal, alkalmanként 1 percig csörgetjük Önt, ezért kérjük, ezt a hívást vegye fel. Kérjük, készüljön fel arra, hogy elmondja összes panaszát és kérdését, illetve, hogy orvosunk alaposan kikérdezhesse Önt. Amennyiben orvosunk 3 alkalommal sem éri el, úgy konzultációs időpontja elveszett. Ebben a sajnálatos esetben a telefonos konzultációt teljesítettnek tekintjük és nem áll módunkban visszafizetés. Ha a telefonos konzultáció bármely okból nem jön létre, a „meghiúsult konzultáció” alatt olvasható információ az irányadó.

További információ a Táv-Doktor szolgáltatásról

Leletkiadás
A telefonos konzultáció végén szakorvosunk megírja leletét/receptjét, melyet rendszerünkben eltárolunk. Egyelőre e-mailben még nem tudjuk elküldeni a GDPR adatvédelmi rendelkezések tisztázásáig. Jelenleg kizárólag személyes (vagy hozzátartozó általi) lelet/recept átvételt biztosítunk abban a pesti vagy a budai Swiss Prémium Egészségközpontban, ahol a konzultáló orvos a konzultáció idején tartózkodott. Ez az információ a visszaigazoló SMS-ből derül ki az Ön számára. Kérjük, leletéért/receptjéért abba az egészségközpontunkba fáradjon be, amelyik az időpontfoglalást visszaigazoló SMS-ben szerepel!
Receptírás
Receptírást csak a konzultációt követően, abban az esetben tudunk biztosítani, ha az orvos elég információval rendelkezik ehhez. E-recept írására 2020. júniustól lesz várhatóan lehetőségünk. A kiállított receptet is annak az Egészségközpontunknak a recepcióján veheti át, melynek neve az időpontfoglalást visszaigazoló SMS-ben szerepel!
Díjszabás
A Táv-Doktor szolgáltatásunk díja: 14.900Ft/20 perc, 19.900Ft/30 perc. Kiemelt partnerünk, a Prémium Egészségpénztár tagjai 20% kedvezményt kapnak Táv-Doktor szolgáltatásunk árából is. Partner jogosultságú ügyfeleink 10% kedvezményt kapnak. Táv-Doktor szolgáltatásunkat bizonyos ügyfélkártyával rendelkező pácienseink kártyájuk terhére vehetik igénybe.

Fizetési feltételek
Táv-Doktor szolgáltatásunk kifizetése a szolgáltatás igénybe vétele előtt, az ügyfélszolgálat által kiállított díjbekérőn szereplő bankszámlára történő utalással rendezhető. A megjegyzés rovatba a díjbekérő számát kell csak feltüntetni, semmilyen más adatot ne írjon ide. Ennek bizonylatát kérjük az info@swissclinic.hu e-mail címre küldje el, hogy ismételt hívásakor az időpontját lefoglaljuk. Táv-Doktor szolgáltatásunkat ügyfélkártyával rendelkező pácienseink kártyájuk terhére vehetik igénybe.
Meghiúsult konzultáció
Amennyiben a telefonos konzultáció orvosunk elérhetetlensége miatt meghiúsul, úgy ügyfélszolgálatunk új időpontot egyeztet Önnel. Ha ez nem jár sikerrel, úgy visszatérítjük a Táv-Doktor szolgáltatás előre kifizetett teljes díját. Ha az előre egyeztetett időpontban Ön nem elérhető a 10 percen belül indított 3 telefonhívásunkkal sem, úgy a kifizetett szolgáltatás díját nem áll módunkban visszatéríteni.